Plānot, uzturēt un pilnveidot slimnīcas dokumentu un arhīva sistēmu atbilstoši likumdošanai un normatīvajiem aktiem.
Veikt dokumentu atlasi, sistematizēšanu, aprakstīšanu, ilgtermiņa uzglabāšanu vai iznīcināšanu.
Digitalizēt arhīva procesus, tostarp pāreja no fiziskas uz elektronisku dokumentu glabāšanu u. c.
Prasības:
Pieredze dokumentu pārvaldībā vai arhivēšanā (vēlama ārstniecības vai valsts iestādē).
Zināšanas par normatīvo regulējumu, prasme strādāt ar dokumentu vadības sistēmām.
Precizitāte, atbildība, patstāvība un sadarbības prasmes.
Vēlama pieredze arhīvu digitalizācijas projektos.
Mēs piedāvājam:
Mēnešalgu 1400 EUR (pirms nodokļiem).
Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Bezmaksas autostāvvietu.
Atlaidi Rīgas sabiedriskajam transportam.
Piesakies, ja vēlies savu ikdienas darbu saistīt ar atbildīgu un nozīmīgu dokumentu pārvaldību veselības aprūpē! Lai pieteiktos vakancei, sūti savu CV uz personals@slimnica.lv.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok