Pacientu pieredzes nedēļas laikā Latvijas pacientu pieredzes asociācija sadarbībā ar Slimību profilakses un kontroles centru rīkoja īpašu tīklošanās pasākumu, lai dalītos pieredzē un iedvesmotu vienam otru. Tajā tika godinātas slimnīcas, kuras ar savu darbu sekmē pozitīvu pacientu pieredzi veselības aprūpē. Ar gandarījumu informējam, ka Rīgas 2. slimnīca saņēmusi pateicību par ieguldījumu pacientu balss nozīmes stiprināšanā.
Šis novērtējums apliecina mūsu apņemšanos veidot veselības aprūpi, kurā pacients ir līdzvērtīgs partneris, un viņa pieredze – būtisks resurss izaugsmei un pilnveidei. Mēs ticam, ka pārmaiņas sākas ar ieklausīšanos – pacientu ziņotās pieredzes mērījumi (PREM) mums palīdz ieraudzīt stiprās puses un attīstības iespējas. Tie nav tikai skaitļi – tie ir stāsti, emocijas un signāli cilvēcīgākai aprūpei.
No sirds pateicamies mūsu pacientiem, kuri dalās viedoklī un aizpilda anketas – jūsu atsauksmes mums ir ceļvedis kvalitatīvākai aprūpei.
Diskusijās tika īpaši uzsvērta arī darbinieku pieredzes nozīme – kā pamats drošai, ilgtspējīgai un uzticēšanās pilnai videi. Mēs ticam, ka mācīšanās no pieredzes, tostarp kļūdām, ir būtisks solis uz priekšu gan komandai, gan pacientu drošībai.
Paldies arī mūsu kolēģiem, kas ar profesionālu atdevi un atvērtību ik dienu piedalās šajā procesā – Jūsu darbs ir pamats uzticībai un pārmaiņām veselības aprūpē.
Rīgas 2. slimnīca turpina virzīties uz priekšu, balstoties trīs vienkāršos, bet spēcīgos vārdos: Profesionāli. Cilvēcīgi. Kopā.